Första skoldagen avklarad

När jag är hemma hemma igen efter en helt onödig dag i skolan. Det som gjorde var att prata och få information, som alltid! Ca. 1,5 timme var vi där vilket känns helt onödigt eftersom det tar 1 timme med bussen till skolan. Men informationen vi fick var i alla fall glädjande! Vecka 36,37,38 har vi praktik, denna vecka har vi olika aktiviteter plus att specialidrotten börjar på fredag och nästan vecka går vi bara 3 dagar för sen åker vi på hajk på dagar. Hela september kommer bara att rusa fram eftersom att den månaden går åt till praktik. Skönt med en lång mjukstart :D Hur ser eran veckor ut i skolan ?

Nu har jag precis slängt i mig mat och taggar nu förfullt inför dagens konditionspass. Igår tog jag ett intervallpass mellan gågga och powerwalk och funderar på att göra det idag med men kanske att jag tar en längre runda. Eller så tar jag en vanlig powerwalk och kanske gör några styrkeövningar. Vi får väll helt enkelt se vad som faller mig in när det är dags.  Ska ni träna idag eller har ni vila? :D






Köttfärsröra:

400 gram nötfräs

1 st lök, gul

2 st vitlökslyftor

1 msk olivolja

0,5 dl vatten

1 tsk salt

2 krm svartpeppar

250 gram körsbärstomater

2 msk oregano


Tillbehör:

Pasta

Riven ost t ex parmensan ( går lika bra med keso eller vanlig hushålsost)





Kommentarer
Postat av: frida

Vad går du för linje? :)

2011-08-22 @ 19:55:36
Postat av: Cornelia

Vara med i VECKANS BLOGG? ;) Du har fram till på onsdag att anmäla dig <3

2011-08-22 @ 20:20:30
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh så gott det där såg ut! Köpte hem ett paket ekofärs idag, blr nog någon liknande röra av det (:

2011-08-22 @ 22:17:18
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0