Powerwalk: CHEK

Tummen upp för dagens underbart härliga powerwalk! :D

Trots att tröttheten tagit över mig  helt och hållet idag snörade jag ändå på mig gympaskorna och tog en powerwalk på 5 km. Då helt plötsligt började energin komma och jag lyckades verkligen få till en mycket bra powerwalkrunda. Först hade jag bara tänkt ta 4 km rundan men pågrund av att min helt plötsliga enerig tog en extra sväng genom samhället, förbi affärerna och avslutade runda hos farmor och farfar där det bjöds på middag. Kan man avsluta en underbar powerwalk bättre än att få en mycket god middag serverad på bordet ? :D


I slutet av dagens powerwalk fick jag upp en riktig turbo fart att det ibland övergick till jogging, det hände ett flertal gånger och tillslut gav jag upp och sprang den sista biten. Väl framme gick jag till affären en snabbis och köpte lite godsaker hem. Det som kom med hem var keso, kesella, ICA:s ekologiska fruktmusli och såklart bananer. Efter middagen drog jag hem och bytte om för att sedan cykla ut till stallet för att rida. Det blev ett härligt och lugnt ridpass tillsammans med Madicken och Johanna. Kvällen kunde absolut inte ha slutat bättre! :D



//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Linn

På vissa mataffärer finns det självplock med müsli från Risenta. Så där får du leta =)Puffarna väger typ ingenting så du kan få det för en riktigt billig peng! :)

2011-08-15 @ 10:58:20
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0