En härlig lördagsmorgon i sol

Godmorgon underbara lördag! :D

Imorse vaknade jag upp prick klockan 9 och var alldeles för pigg och att somna om så jag gick upp och ordnade frukost till familjen. Det är jag som fixar med frukosten varje helg och när mina föräldrar är lediga vilket jag tycker är kul. Dock tycker nog inte mina föräldrar alltid det när dem får frukost alldeles för tidigt ibland. Idag slog i alla fall jag till på stort och lyxade till det med jordgubbsfil med nötmix, fruktmusli och massor av egna plockade skogsbär. Det var länge länge sedan som jag åt jordgubbsfil och till min förvåning tyckte jag faktiskt att det var gott ! :D Men jag kommer definitvt inte börja äta det för ofta pågrund av sockerinnehållet utan jag kommer hålla mig till osötade yoghurtar, filer, musli och bröd. Men ibland måste man faktiskt få unna sig någon lite onyttigare och lyxa till det rejält, det är ju faktiskt sommar for goodness sake!

Idag har jag rätt mångs grejer på gång som vanligt. Oftast lyckas inte hinna med allt men idag ska se till att allt jag vill få gjort ska bli det. Ska fixa med bloggen, sola, bläddra igenom några blossomtidningar, söka jobb, rida, ev. powerwalka, baka, städa rummet ( ser förjävligt ut) och göra en planering inför hösten. Vad ska ni göra idag? :D









//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0