Utedag med klassen

Härligt att vakna upp efter 5 timmars sömn och känna sig lite halvkraslig, trött, opepp totalt inför dagens utedag med klassen och sedan se att himlen är alldeles grå och dimmigt!  Nej idag är det verkligen inte min dag och gud vad jag önskar att jag faktiskt var sjuk så att jag kunde stanna hemma och krypa ner i sängen och sova hela dagen. Men men det går nog att vara lite positiv och åka in till skolan, vi börjar ju likosm 9.30 så det är ju en bra grej med denna dag.

Idag ska jag ta en vilodag och bara göra viktiga grejer såsom att städa rummet igen, mejla en del viktiga mejl och massa annat som jag bara har skjutit fram. Skönt för kroppen att återhämta sig och samla energi ! :D

Dagens frukost bestod av en skål med A-fil med Quinoa Musli, Fruktmusli från ICA, Saltås frukt musli, natur mix, hallon och björnbär och bananer. Till det gjorde jag i ordning en god avokadomacka med bananer och nötter. Mummig var det och nu är jag mätt och belåten :D Vad åt ni för gott i morse? :D




 


Kommentarer
Postat av: Maria

Himmel så gott!

Och ja - frukost är dagens höjdpunkt!

2011-08-23 @ 09:48:17
URL: http://kanelapple.blogg.se/
Postat av: vonskareng

GOTT!! ingenting speciellt, två lantbröd med jordnötssmör, linshummus, tomater och stekt ägg.. fast rätt gott ändå haha (;

2011-08-23 @ 11:33:35
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0