Saltålunch med mami


God eftermiddag!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha lämnat av ponnyn i södertälje. Det tog längre tid än förväntat men behövde verkligen den tiden att få pussa honom några extra gånger, ta några sista kort, prata med ägarna och kollar runt lite på hans nya hem. Känner en superstor sorg och kommer garanterat att gråta ikväll och kanske även imorgon men samtidigt känns det bra eftersom jag vet att han kommer får det toppen. Men det är aldrig lätt att förlorar någon som är en så stor del av sitt liv men livet går vidare så småningom. Har i alla fall något att se fram emot eller rättare sagt 2 saker: ska ju börja gymma och på höstlovet ska jag och ev. en kompis åka på ridkurs tillsammas. Längtar, längtar, längtar...... :D

Efter att vi lämnat av hästen idag var både mamma och jag superhungriga så vi passade på att smita in på saltås café innan vi handlade. När jag så allt gott man kunde välja fick jag beslutsångest men bestämde mig tillslut för en Getost toast med Honung. ABSOLUT DEN GODASTE TOASTEN JAG NÅGONSIN ÄTIT! :D

Nu ska jag bara ta det lite lugnt, pyssla och dona lite och kanske dra igång ett bak? Har ju laddad skafferiet med saltås mjöl så det är ju bara att sätta igång :D Vad ska ni göra nu i eftermiddag?


( fotat med Ifone eftersom jag inte tog med systemkameran)




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0