Resternas pyttipanna

Kvällens middag fick återigen bli en man-tager-det-man-haver. Gjorde iordning en pyt på råstekt potatis, pannbiff, köttbullar, tomater, röd paprika, lök och äggröra. Jag var absolut inte snål med kryddorna idag utan öste på massvis med olika kryddor som jag hittade i kryddhyllan bland annat grillkrydda, svartpeppa, basilika, salt, classic örter och örter provencal. Middagen blev väldigt lyckad och mättade min vrålhungriga magen redan efter halva portionen haha :D

Dagens frågor!

- Har ni lyckats gjort en jättegod middag av rester någongång?

- Var är det godaste ni gjort på en man-tager-det-man-haver?





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: camilla

åå jag älskar verkligen pyttipanna:D



vad roligt :D vart e de du ska köpa gymkort då?:D

hur ser helgen ut?:D

2011-08-13 @ 07:55:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elina

Ser jättegott ut! :)

2011-08-13 @ 11:02:33
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0