Mysig och god lördagsfrukost

Imorse vaknade klockan 09.30 och hörde regnet smattra i marken, kanske inte världens bästa väder att vakna till men måste verkligen erkänna att regn kan vara riktigt mysigt ibland. Idag har ingenting inplanerat förutom en sväng till stallet senare så jag ska bara ta det lugnt och lata mig lite till som vanligt hahaah Nej idag ska jag försöka att vara motsattsen till lat och faktiskt göra lite vettiga saker som att städa rummet, fotografera, blogga och kanske ta en rask promenad eller cykeltur. Vad ska ni hitta på? :D

Lyckades göra en rikitgt god frukost imorse!

Mamma hade köpt hem ett mycket gott olivbröd igår till frukost efter att jag ätit upp min så idag beslag tog jag det sista brödet som fanns kvar. Först kom jag inte på vad för pålägg jag ville ha men sen hittade jag filadelfiaost och salami och då började fantasin komma igång. Det fick bli en salami och filadelfiaost macka med banan, valnötter och ringlad honung. Låter inte det smarrigt? :D Till denna goda macka hällde jag upp ett glas apelsinjuice och lade ner lite isbitar. Har inte provat ha isbitar i juicen tidigare men ska definitivt börja med det från och med nu, så himla gott och avsvalkande ! Vad åt ni till frukost i morse? :D







//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Tuss

Tack så mycket :)

2011-08-06 @ 12:11:13
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: camilla

vad fin du gjort bloggen:D

hoppas du får en bra dga själv ska jag på diggiloo:D



jag vet faktiskt inte när jag får börja igen men snart hoppas jag:P

2011-08-06 @ 15:19:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Victoria

Sv: Alltid! ;D



Vad fin din blogg har blivit!!

2011-08-06 @ 17:03:14
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0