Känslosam morgon

Idag lyxade jag till det rejält, kände verkligen att jag behövde det! Om 2 timmar åker min ponny till sitt nya hem och jag ska snart iväg till stallet för sista gången och packa ner alla hans grejer. Kommer verkligen att sakna honom och ridningen otroligt mycket men det ska bli skönt att pausa ett tag och göra något annat. Älskar verkligen att rida men just nu har jag ingen motivation till det nu när han åker så jag ska börja gymma och satsa på annan träning istället.

Idag efter att vi har lämnat honom åker mamma och jag förbi saltåkvarn och handlar mjöl och musli, så kanske att man drar igång ett bak senare? Så fort jag mår dåligt, är på dåligt humör, har mycket att tänka på eller liknande brukar jag alltid dra igång ett bak. Av någon anledning mår jag alltid mycket bättre efter. Senare ikväll ska jag ta mig en härlig powerwalk.

Dagens frukost bestod av en mycket god tunnbrödsrulle med mina asbolut favoritpålägg. Har varit sugen på tunnbröd i ett antal veckor nu men har av någon anledning inte köpt det. Men igår när vi storhandlade passade jag på och denna gång fick det bli fullkornstunnbrödsrullar. Mycket godare än vanliga och nyttigare! :D Till tunnbördsrullen fick det bli en kall yoghurtdrink med banan, blåbär, hallon och äpple. Åh vad bra dagens frukost smakade, vad åt ni själv till frukost?


gif make


Kommentarer
Postat av: ida w

Åh! Vill typ ha det där... NU! Fast jag brukar bara ha smör som pålägg ^^

2011-08-18 @ 16:27:30
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0