måndagens goda frukost





Då var helgen slut och dax för skola igen. Idag är det första dagen som vi kommer ha riktiga lektioner och jag är inte ett dugg taggad. Men dem första lektionerna brukar inte vara så jobbig eftersom man går i genom cheman och liknande.

Ikväll blir det intervall som uppvärmning och sedan kör jag igenom styrketräningsprogramet. Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer att ha i benen om jag nu knappt kan gå i trappor? hahaah



Dagens frukost


Naturell yoghurt

Bananbitar

Äpplebitar
Quionamusli
Jordgubbar
Kanel
Supermix


Blanda allt utom jordgubbarna och ställ in i frysen ca. 30 minuter. Dekorerar med kanel och jordgubbar.


Macka


Grov fralla
Greveost
Skinka
Leverpastej
Tomat


Kommentarer
Postat av: camilla

ha en riktigt bra dag :)



tack har haft en helt fantastisk resa :D

2011-08-29 @ 09:00:27
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0