Gym i mitt vardagsrum

Mörbultad, det är vad jag är just nu! Ett dressyrpass följt av en 30 minuters powerwalk för att sedan köra igenom styrkeövningarna jag fick av min ridlärare idag. Det blev ett mycket bra träningspass idag och jag kände verkligen att jag kom åt musklerna bra speciellt benmusklerna. Benen fick träna mycket idag så jag tror nog dem får vila imorgon. Eller jag kör på aktiv vila, mycket bättre för träningsvärken jag förmodligen kommer att få :D







Ben och höft


Tåhäv: 10*2
Knäböj: 10*2
90 grader: 30 sek* 2
Höftlyft: 10*2
Knästående: benlyft
Ryggliggande: benlyft


Mage


Sitsup: 10*2


Armar


Dips: 10*2

Armhävningar: 10*2




Avslutade det hela med en rejäl stretchning. Så himla kul att äntligen komma igång med styrketräning på rikitgt :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0