dagens powerwalk och middag

Idag på eftermiddagen tog jag mig en dunderskön powerwalk till stallet, så skönt att äntligen komma igång med träningen efter Juli månads uppehåll. Under Juli har jag typ inte tränat någon kondition alls eftersom jag har jobbat och dem dagarna jag varit hemma har jag inte haft någon ork alls att träna. Nu har jag också blivit lite lat och allt för bekväm av mig så det har inte blivit så mycket träning sen jag slutade jobba i söndags. Så idag var det det första riktiga konditionspasset på länge förutom några cykelrundor. Fick håll efter bara 10 minuter men körde på i 40 minuter till i samma takt. Nästa vecka ska jag VERKLIGEN ta tag i träningen igen och lägga in minst 3 riktiga konditionspass i form av powerwalk och se till att cykla till stallet så mycket jag kan. Springningen ska jag ta det lugnt med eftersom jag inte känner någon större motivation för, tar tag i det till hösten när det blir lite kyligare. Är ni bra på att träna nu när det är så varmt?

Dagens middag

Beståd av en grillad biff med kappa tillsammans med råstekt potatis och sparris, mumsigt! :D





//SANDRA

Kommentarer
Postat av: camilla

innan jag fick äs älskade jag att träna på somrarna :D eftersom friidrott är en sån sport som e roligast utomhus så var sommaren verkligen ngt man längtade till:D då slapp man alla tråkiga konditionspass och gym haha och fick köra teknik träning osv:D samt alla tävlingar :D åå vad jag saknar det



vad ska du hitta på idag?

2011-08-06 @ 06:46:44
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0