Muskler är påväg...

Jag tror att jag börjar få lite muskler på min kropp, det känns som det i alla fall! Idag när jag cyklad till stallet bestämde jag mig för att cykla på den trögaste växeln alltså 7:an hela vägen dit och hem. Det gick trögt i backarna men jag klarade det :D

Anledningen till att jag börjar märka att jag börjar få muskler är för att jag börjar se det på min kropp, ser liksom inte så tanig ut längre även om jag fortfarande är det. Sedan känner jag mig fysiskt starkare vid träning, jag orkar liksom ta i mer t ex. i backar. Detta gäller både cyklig och springningen !

Visst blir man glad när man märker att träningen ger resultat? Jag blir i alla fall ännu mer peppad att träna mer eftersom man blir så glad av de resultaten man får. Vare gång man märker resultat är jag ett steg närmre mitt drömmål - Att få en muskulös kropp!

Jag kommer fortsätta träna som jag gör nu och så fort det torkat upp mer ute tänker jag börja öka träningen mer och mer. Målet är väl att springa 3 gånger i veckan, cykla 4 gånger, styrketräna 3 -4 och gå så mycket som möjligt. Ridningen tänker jag inte räkna med eftersom jag inte vet hur länge jag kommer ha kvar min ponny och hur många gånger i veckan jag kommer att rida i framtiden men i alla fall 2 gånger i veckan via skolan blir det ju. Men så fort jag hittat en annan häst att rida på blir det ju fler gånger.

Ja, är man träningsnarkoman så är man hahaha ;D

TRÄNING ÄR MIN DROG!!!!!

//SANDRA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0