härligt härligt....

Så här glad är jag nu, gissa vad jag kan ha gjort precis? :D

Jag tror att svetten och mitt tomatface avslöjar mig lite eller? Jag har i alla fall precis kommit hem från en mycket underbart skön springtur i solskenet. När jag satt på bussen idag velade jag lite fram och tillbaka om jag skulle springa ute eller träna på crossen men eftersom vädret var så otroligt varmt lockade en springtur ute mer än att träna inne. Springturen var förutom väldigt skön också rätt jobbig eftersom jag hade tog i lite mer och ökade takten lite speciellt i backarna så jag trodde nästan att jag skulle dö på slutet hahah Men nej dog gjorde jag inte för nu sitter jag ju här och bloggar och längtar redan tills nästa springtur som förmodligen blir på torsdag eller fredag.

Passa på att vara ute den här veckan förresten för det ska bli jätte varmt, upp till 10 plus tror jag ! :D





//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0