Tropicana Essentials Antioxidants - en god smakupplevelse


Jag måste bara få tipsa er om en jätte god juice som jag drack i morse - Tropicana Essentials Antioxidants.





Ingredienser:
Juice från gröna och röda druvor (52%), äpplen (28%), svarta vinbär (7,5%), björnbär (7,5%) och tranbärspuré (5%).

Näringsinnehåll:
Varje 100 ml Ett glas (200ml)
Energi 251kJ (59kcal) 502kJ (118kcal)
Protein 0,1g 0,2g
Kolhydrater 14,1g 28,2g
- Varav sockerarter* 13,9g 27,8g
Fett 0g 0g
- Varav mättade 0g 0g
Fiber 1,4g 2,8g
Natrium/Salt motsvarande 0g 0g

* Naturligt i juice ** RDI

Omdöme: Jag brukar inte gilla juicer som innehåller flera olika sorters frukter men denna juice var ett undantag. Alla frukterna som juicen innehåller gav tillsammans en mycket syrlig smak och en god smakupplevelse, kan dock inte förklara vad juicen smakar men den var mycket god!  Kombinationen av alla frukter tyckte jag var perfekt och eftersom alla frukter är mörka så innehåller juicen mycket antioxidanter vilket har en rad bra hälsoeffekter på oss. En toppen juice helt enkelt ! :D

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Carolina

Är det inte dyrt att alltid köpa dom dyraste flingorna, och den dyraste juicen...? :)

2011-04-04 @ 19:28:16
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0