Denna dag!

Idag har det varit en helt underbar dag och vädret har återigen varit varmt. Tror nog att jag fått lite färg på mig trots att jag inte legat och solat. Men det är ju klart så fort man är ute och rör på sig så får man ju färg på sig. Jag tycker till och med att man får snyggare färg när man rör på sig ute än att ligga i solen och pressa, nån som håller med? :D


Har tillbringat exakt hela dagen i stallet, från 10 tills 4. Har cyklat, ridit lektion, fyllt på vatten till hästarna, cyklat igen, gått en promenad med ponnyn och återigen cyklat. Fullt ös ! :D vill ni veta en sak, sammanlagt har jag cyklat 24 mil sen jag började cykla i slutet av mars, rätt mycket va? Fett stolt över mig själv! :D

Jag kommer nog aldrig tröttna på att cykla. Visserligen finns det ju dagar då det kan kännas jobbigt p g a av att benen är trötta eller att man själv är trött men sånna dagar får man ta. Man får liksom tänka positivt och sätta sig på cykeln än då. Oftast blir man mycket piggare efteråt.

Nu ska ja slänga mig in i duschen en snabbis och sedan ska jag slänga i mig lite käk. Är jävligt sugen på mat kan jag tala om xD

Hare gött!

Glöm inte bort tävlingen som avslutas imorgon. Klicka här för att komma till tävlingen!

//SANDRA



Kommentarer
Postat av: Maj

Hoppas att på finvädret vill stanna hela sommaren nu! =)

2011-04-26 @ 18:11:33
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: lovisa

Kul att du ärmed i veckans blogg:)

2011-04-26 @ 19:24:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0