Underbara torsdag

Godmorgon! :D

Av någon anledning älskar jag att skriva godmorgon inlägg.

Idag ska jag iväg och rida på ridskolan och det ska verkligen blir jättekul. Är så grymt sugen på ett riktigt hårt dressyrpass med mycket skänkelvikningar, tempoväxlingar och annat skoj. Jag tycker verkligen att dressyren börjar bli så himla kul och det går bara bättre och bättre. Förut var jag en hopptjej endast, som hatade dressyr men vilken tur att jag har växt upp. Nu är Dressyr minst lika kul som hoppning! Förresten, igår red jag på Mocca för Ann som rider hennen i vanliga fal. Det gick grymt bra och jag fick många bra tips som jag snappade åt mig, dem ska jag använda idag och hoppas på att det går lika bra idag som igår. Tänker ta med mig den underbara känslan jag fick igår till dagens ridpass och hoppas på att det går lika bra.


Annars idag händer det inte så värst mycket förutom ridning då. Det kommer nog bli en vilodag för mig eftersom jag måste plugga jävligt mycket och hinna gå och fira min kusin som fyller 19. Hade tänkt cykla ut till stallet och gå en promenad med ponnyn men det kommer bli alldeles för jektande. Bättre att lägga den tiden på plugg. Det som ska göras idag är att förbereda diskussion och träna. Tänkte ha gjort klart förberedelsen av diskussion igår men hann inte - får göra klart den idag istället!

//SANDRA

Gud vad jag saknar att rida min ponny på riktigt, men jag får nöja mig vid skrittpromenader ett tag fram över...


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: Det är Lövvi, men medryttarhäst :D

2011-04-14 @ 18:57:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig :)

2011-04-16 @ 02:55:35
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0