Något att se fram imot :D

Just nu sitter jag och pluggar för fullt men ska snart krypa ner i sängen. Är grymt trött och ska upp vid 7 tiden imorgon igen. Imorgon ska jag nämligen cykla 2 mil igen och rida min ponnys massörs häst chasha. Det ska bli grymt kul! :D

Måste bara berätta något jättekul för er. Under hela maj måndag kommer jag att få rida ett lippizanar sto på 5 år hur mycket jag vill. Typ som en medryttarehäst eller vad man nu kan kalla det. Nästa helg ska jag få vara med när dem släpper ut unghingstarna på bete och helgen efter det ska jag få vara med på en unghäst träning tillsammans med ett 1 årig hingst. Hur kul kommer inte det bli? :D

Det är så skönt att ha något att se fram imot efter allt strul som har varit och fortfarande är med min ponny. Kanske jag börjar få tur igen? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0