Måndag igen...

Då var helgen slut och dags för allvar igen. Tycker att allt går så fort och jag hänger liksom inte med längre och om en vecka är det ju lov. Har ni också lov veckan 16? :D

Idag funderar jag på att skippa stallet/cyklingen och sticka ut och springa istället, har liksom inte gjort det sen i måndags alltså för en vecka sen. Jag har liksom kommit in i en cykelperiod så springning har kommit i andra hand ett tag. Får helt enkelt se vilket humör jag är på. Springhumör eller cykelhumör?

Ska ni göra något speciellt idag efter skolan?


Jo förresten är det någon som vet hur man fixar en egen design?
Har försökt hitta någon sida som förklarar men hittar igen :( Tycker att blogg.se designer är sjukt tråkiga och jag tröttar på dem direkt.





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Lärde mig allt från designadinblogg.se! :D



Förresten - dom är duktig på detta: jag skulle vilja höja min kondtition lite. Sprang en halvtimme i ett rätt bra tempo och blev jättetrött, men sprang dagen efter också, fast inte lika långt. Inte sprungit nu i helgen (tänkte mest ta det på vardagarna, när jag har tid) hur ofta ska jag springa för att inbte slita ut mig totalt, men ändå se nåt resultat? :)



SV; Åh, tack så mycket :'D

2011-04-11 @ 12:03:44
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Carolina

vi har oxå lov då. Har du gjort om din blogg? :o

2011-04-11 @ 17:34:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0