Långfredag?

Är det långfredagen idag? Snacka om trög man får vara haha

Vad har ni för er då? Hoppas ni gör något roligt för det gör inte jag. Ska snart vara lite social med familjen och gå ut till tv rummet och kolla tv med dem. Ska bara skriva klart detta inlägg.

Idag har det verkligen varit sommarvärme, hela 20 grader. Är det inte helt underbart? :D Önskar verkligen att sommaren kommer snart, alltså den riktiga sommaren. Det kommer hända så många roliga saker då och jag håller på att längtar ihjäl mig. Kommer tillbringa hela sommaren till det jag tycker är absolut roligast = hästar och träning! Det kommer bli den bästa sommaren ever. Har ni några roliga planer inför sommaren 2011? :D

lyckat !!!!! :( helgis har tappat en sko så jag kan inte rida fram tills hovslagaren kommer nån gång nästa vecka  :(  (Surt)!!!! men det värsta är att han kommer bli fet igen :( får väll hoppas att han kommer snart :) gustav var iaf lugnare idag än igår :)

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0