dax att sova kanske? nä orkar inte

Är supertrött men orkar verkligen inte gå och fixa i ordning mig. Så det blir väl att jag sitter här ett tag till. Ska snart palla mig ner till köket och dricka vatten för jag är så grymt törstig haha

Ikväll skippar jag plugget helt, tar det imorgon istället. Har i alla fall skrivit lite vettigt i eftermiddags men skulle ha behövt göra lite mer idag men va fan det är ju lov ! Visst är det svårt att plugga när man har lov? Det finns ju så mycket annat kul att göra liksom. Har ni något plugg att göra över lovet?


Just nu sitter jag och kollar på Off the map och laddar förfullt inför imorgon. Är fett taggad inför morgondagens ridpass på noblessa, ni kan inte ana hur kul det kommer att bli. Ska försöka få något bra kort på henne för hon är så sjukt fin! :D





//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0