hajk




A-fil med kanel och ingefära rostad havregryn, linfrön och fiberhavregryn. Toppat med frysta äpplen och päron.

Snart ska jag gå ner till bussen för att åka till skolan. Idag ska vi åka iväg på hajk tills imorgon så ingen uppdatering förän i morgon eftermiddag/kväll. Imorgon ska jag ta ett lite hårdare träningspass på kvällen för jag längtar verkligen efter det eftersom jag inte tränat kondition om man räknar med idag på 3 dagar. Hemskt ! hahahah

Men ibland är man tvungen att pausa och göra annat. Har ju liksom inte varit still 2 dagar utan igår red man ju och idag ska vi vandra.

Vi höres imorgon ! :D

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Linn

Bara en fråga. Varför tränar du så himla mycket kondition? Har du något mål? Ex. marathon? :)

2011-09-02 @ 08:49:59
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0