min onsdag

Härligt väder det har varit idag, varmt men ändå blåsigt. Ett perfekt väder att vara ute och träna i men ändå tillbringade jag hela förmiddagen inne och fixa med bilder. Efter lunch idag åka jag med mamma och syrran till stan för att fixa lite grejer så hela eftermiddagen gick åt det. Väl hemma igen bestämde jag mig för ta en promenad i skogen för att få lite frisk luft, renas tankarna, leva i nuet och sträcka på benen lite. Eftersom jag är en rätt stressad person som hela tiden är i farten och många bollar i luften är en promenad med fokus på nuet den bästa avkopplingen för mig. Jag brukar gå och tänka på saker  runt omkring i min omgivning, stanna och kolla på blommor, gå långsamt och mycket annat som gör mig lugn. Under dessa promenader lägger jag inget fokus på att det ska ge mig någonting, alltså träningsmässigt utan är endast till för att göra mig lugn. Detta är verkligen ett bra tips till er där ute som är stressade, att gå en promenad och leva i nuet! Jag lovar att det funkar :D



Efter middagen idag tog jag en härlig cykeltur till stallet och red. Snart är jag uppe i 60 mil och då ska jag fira med något haha




//SANDRA


Kommentarer
Postat av: LINDHSE - svart bälte i shopping! -

ÅH! :)

Jag är helt galen i ben and jerrys! :)

Favvisen måste nog vara med mycket choklad... mmh half baked! ;O

Men det är inte så mycket sol här idag så jag är inte glassugen längre:(

2011-06-16 @ 09:22:18
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0