Favorits råröda lingon





Har ni provat favorits råröda lingon? :D


Billigare, nyttigare och mycket godare än dem vanliga. Tänkt att något som är nyttigare är billigare för en gång skull. Idag blev det goda köttfärsbiffar, bulgur, råröda lingon och myntyoghurt till middag. Perfekt efter härligt träningspass ! :D

Förövrigt idag har jag gått på skördemarknaden i Trosa. Flertal stånd med närodlade grönsaker, bröd, honung, marmelad och mycket annat. Älskar verkligen att gå på marknader men som vanligt glömmer man plånboken så tyvärr fick jag inget gott bröd med mig hem men mina föräldrar fick i alla fall med sig närodlade majs. Har ni gått på någon sköremarknad i år? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0