morgonens frukost i gräset

Hann aldrig att uppdatera om min frukost imorse så jag gör det nu istället! Hade ovanligt svårt i morse att bestämma mig för vad jag ville äta. Inspirationen saknades plus att vi inte hade så mycket saker att göra en god frukost av hemma. Både frysen, skafferiet och kylskåpet som alltid brukar innehålla en massa godsaker är nu nästan helt tom på sånt man kan använda till frukost. Kanske dax för ett besökt på affären?

Lyckades i alla fall få ihop en god frukost av det lilla vi hade hemma. A - fil med egna plockade blåbär och fruktmusli och en god macka med fetaost, leverpastej och valnötter. Gillar verkligen att smaksätta min fil och yoghurt med bär speciellt blåbär och hallon, så himla somrigt! :D












//SANDRA


Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

det i tallriken ser sjukt gott ut!

2011-08-06 @ 11:04:17
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0