linslusen sandra är i farten






Tränat, stretchat, duchat, ätit och precis innan solen gick ner lekt modell.

Dagens träningspass gick bra och dåligt. Började med 40-45 minuters powerwalk som uppvärmning. I början skrek träningsvärken i mina ben, varje steg jag tog var otroligt jobbigt. Men ju mer jag gick desto mindre jobbigt i benen blev det och i slutet kände jag inte av träningsvärken alls. Dock märkte jag att när jag skulle gå upp för trappan att träningsvärken fortfarande var kvar och är nästan helt säker på att den är värre nu hihiihh ME LOVE! :D


Det blev sedan ett litet styrkepass för armarna och magen. Det gick bra med armövningarna och dem flesta magövningar men konstigt nog funkade inte sitsupen som jag alltid annars har lätt för. Det kändes mer i nacken än i magen så jag måste nog ha spänt nacken istället för magen. Men det gick verkligen inte att slappna av i nacken och spänna magen så jag gjorde en annan övning istället. Vill ju inte dra på mig spänningar i nacken precis.

Armar

Dips 20 * 2

Biceps curl 20*2
Hantellyft åt sidan 20*2
Armhävningar 20*2


Mage


1 min plankan * 2

snea sitsup 20*2

Liggande benlyft 10 * 2
Sitsup 20 sitsup plus 10
10 liggande benlyft



Imorgon kör jag styrkeprogrammet jag fick av min ridlärare och kondition. Nu känns det som om min träning har kommit ett steg längre och motivationen har höjts rejält. Träning är så himla roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0