en perfekt kick...

Jag måste verkligen börja tänka på att gå och lägga mig nu. Anledning?

Ska upp klockan 7 imorgon och cykla ut till Nådhammar och rida :D Ni kanske tänker hur fan orkar jag gå och upp så tidigt för att rida och träna? Svar: för att det är så förbaskat kul hahah

Nämen jag kan faktiskt erkänna att jag älskar att träna och motionera tidigt på morgonen. Främst för att luften är så mycker behagligare och dels för att man får en sådan kick av det. Tänk er att gå upp på morgonen när alla sover, slänger på er kläder, laddar upp med en toppen god frukost, sätter er på cykeln och trampa iväg mot stallet. Inga bilar eller människor syns till bara du, din cykel och vägen. En perfekt kick som gör min dag!

Vad får ni en kick av? :D

Nu ska det sovas för min del, vi höres imorgon solstrålar....




//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0