Onsdag 18 maj

Godmorgon allihopa!

Idag är det onsdag vilket i vanliga fall brukar innebära praktik men idag ska jag istället in till skolan och skriva ett nationellt prov i matte, JIPPI! Matte är heller inte mitt starkaste ämne och jag känner mig inte direkt förberedd men det är bara att tänka positiv och göra mitt bästa. Skönt ska det i alla fall bli när alla nationella prov är över så att man kan fokusera på annat, har bara matten kvar eftersom engelskan är avslutad och jag fick VG :D

Nåja, planen ser idag är att fixa lite med skolarbete som t ex. Naturkunskap och hästkunskap och ev. lite med en inviduell uppgift om unghästar och träna inför el och säkerhetsprovet. Vi har så himla mycket prov och inlämningar just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Plugget står mig över öronen just nu och det faktiskt inte som om det är lov snart, vet hur jag ska hinna?

Annars idag kommer jag cykla ut till ponnyn och gosa med honom en stund och rida. Jag hoppas att vi slutar direkt efter nationella så att jag hinner allt som jag ska göra idag.

Förresten så känns det lite i mina ben och mage idag, ingen direkt träningsverk men det känns att träningen tog bra igår :D

Vad har ni för planer idag då? :D




//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0