varm dag

Idag har vädret verkligen varit helt perfekt och jag har tillbringat hela dagen ute i solen. Det är så här det ska vara varje dag, nån som håller med? :D

Jag tror att det är min tur dag idag eftersom jag har lyckas med mycket idag. Ridingen gick toppen bra och är supernöjd och sen lyckade jag gå till bussstationen på mindre än 10 miuter - fett stolt ! ;D Men gud, jag trodde att jag skulle dö av värmeslag eftersom jag inte hann ta av mig en av mina tröjor så svetten bara rann och det kändes jätte jobbigt varje gång jag försökte gå ännu fortare än vad jag redan gjorde. Men i slutet små sprang jag och hann precis innan bussen skulle gå. Jag blev väldigt förvånad att jag hann och satt i chocktillstånd hela bussresan hem. HAHAHAH

Nu ska jag hoppa in i dusch för att sedan plugga. Jag ska försöka slänga in något mer blogg inlägg senare ikväll om jag nu hinner såklart. Har som vanligt grymt mycket att göra.

Har ni haft en bra dag idag ? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: min me :D

2011-04-14 @ 18:17:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det tror jag! men jag har fått det via gymmet, alltså man får träffa en pt 2 ggr gratis:9

2011-04-14 @ 18:28:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Min dag har varit toppen!! :D



SV; jag håller på att göra en iallafall, i webbdesignen! :D läser webbdesign A som individuellt val! ligger dock inte uppe än,om jag visar den offentligt kommer jag att länka den, såklart :D



Kram

2011-04-14 @ 22:46:16
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0