Supergod frukost med paulins dinkelflingor med tranbär

Godmorgon solstrålar! :D

Idag är det tisdag och jag är faktiskt av någon anledning väldigt taggad inför skolan. Inte ofta jag är det men idag är jag verkligen det. När jag kommer hem idag ska jag rejsa ut till stallet för att ta in pollen för hans massör kommer och ska massera igenom honom. Han har ju varit dålig ett tag så jag hoppas hon hittar vad det kan vara.

För övrig kommer det bli super mycket plugg när jag kommer hem eftersom min presentation som ska vara klar på fredag inte är det. Mamma ska i alla fall hjälpa mig idag och skriva den tack och lov.

Vad har ni för planer idag då?

Idag provade jag Paulins dinkelflingor med tranbär, fy tjutton vad gott det var!  Ni måste bara prova :D






//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hatar när man har massa plugg, det är så jobbigt :O Idag så ska jag träffa min kille efter skolan, och sedan åka ut och ta hand om Vendela efteråt tänkte jag :)



Vad tråkigt med din häst, vad är det för fel..? "/



SV: tack så mycket, Issa är lite duktigare än jag helt enkelt :D haha



Kram

2011-04-12 @ 13:43:53
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Gud vad tråkigt.. :( hoppas det blir bättre!

2011-04-12 @ 13:51:24
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0