motvinden förföljer mig xD

varför ska det hela tiden vara motvind så fort jag cyklar? haha

Motvind, motvind och åter motvind när fan ska jag få cykla i medvind? Jag har nu cyklat sammanlagt 13,4 mil i år och varje gång har det varit motvind. Denna dag var absolut inget undantag utan istället ett snäpp värre än vad det brukar vara. Man börjar bli lite less på motvinden och vid vissa tillfällen när motvinden är som värst vill man bara hoppa av och gå med cykeln. Men min envishet är min styrka och kämpade mot motvinden hela vägen till stallet.

Det ända positiva att cykla i motvind är att man får lite motstånd och det är väll bra? :D

Vad gör ni vid motvind, hoppar ni av cykeln eller kämpar ni på? :D



//SANDRA


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Heeeelt underbar't day idag! :)



shit, du e sjukt lik min bästis :D

2011-04-18 @ 21:20:20
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0