mina ben dem värkar men leendet är stort :D

Benen värker som fan och jag orkar knappt röra dem. Jag säger bara love träningverk! :D

Mina ben börjar bli rätt trötta men jag kommer inte kunna lägg in någon vilodag innan fredagen eftersom jag har fullt upp med annat. Det ska ridas, springas och cyklas så jag undrar hur många ben jag har kvar när denna vecka är slut. Jag undrar?

Nu ska jag se till att vila upp mig ordentligt för ägaren till Noblessa ringde mig nyss och frågade om jag vill rida lektion på henne imorgon. Klart man vill det ! :D Mina ben kommer dock vara helt slut efter lektionen eftersom jag måste cykla dit. Men gud vad kul det kommer bli, wish me god luck ! :D

E hon inte vacker? :D


Glöm inte bort min tävling som avslutas på Onsdag :D klicka här för att komma till tävlingen!


//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0