första lovdagen

 Godmorgon allihopa! :D

Första dagen på lovet och jag är uppe tidigit men till mitt försvar så gick jag och la mig extra tidigit igår. Så nu har jag för första gången på länge sovit 9 timmar! Och det bästa med att ha gått upp tidigt idag är att jag har en lååååång dag framför mig och jag hinner säkert med allt jag vill göra.

Förmodligen sticker jag ut och springer en runda i skogen och lite styrketräning på det. Sen drar jag ut till stallet och är där hela dagen och tar hand om pollen men ikväll blir det massor av måsten t ex. plugg, fortsätta städa rummet och ladda inför imorgon. Att ladda inför imorgon gör jag genom att gå och lägga mig tidigt för jag ska till ett stuteri och rida vid 9 och vara där hela dagen. Det ska bli så fruktansvärt kul. Kan ju berätta att jag kommer att jobba där i sommar, rida och hjälpa till med deras unghästar, hur kul är inte det?

Vad ska ni sysselsätta er med i sommar? :D




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0