klumpig men skön löprunda i skogen...

Tjena mittbena!!

Har precis tränat klart och ska börja fixa lite lunch till mig själv. Det blev en lätt löprunda i skogen där jag fokuserade på tekniken och få en bra känsla. Löpningen har kännst som ett tvång den senaste tiden och väldigt jobbigt psykist men idag känndes det rättså bra :D

Jag valde att endast springa i ett medeltempo för att behålla känslan och inte tvinga mig själv till att springa fort. Tänker köra denna stil ett tag tills det börja kännas okej och roligt igen och sen öka på som vanligt. För jag måste ju träna mer springning i ett högre tempo för att kunna slå min tid på trosa stadslopp i sommar. Men jag har 2 månader på mig så jag hinner nog få upp tempot och gnistan igen tills dess.


Det blev förresten lite styrketräning idag också. UNDERBART!!!


juste, om ni undrar varför jag skrev i rubriken "klumpig men skön löprunda i skogen" så jag kan berätta att jag snubblade på rötterna hahahah




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0