Sandra har fått en ideé...

Läste om en kille förra sommaren som var i min ålder ungefär, kanske några år äldre som cyklat till en annan världsdel tror jag. Kan ha varit något grannland till Sverige men sak samma. Idag läste jag om en tjej i SN som planerar att cykla från Sverige till Indien och genom pakistan och Iran. Blir så inspirerad av dessa människor som vågar utmana sig själva och göra något utöver det vanliga, för en cykeltur till en annan världsdel är inte alla som gör.

Nu har jag också bestämt mig för att cykla till ett annat land eller världsdel. Skulle jätte gärna vilja cykla till Grekland och få uppleva landet fantastiska natur. Har varit på Grekland tidigare och jag bara älskar landet. Det skulle verkligen vara en dröm att få göra en sådan här resa, att cykla till ett annat land! Men ingen dröm nås utan kämp och slit, det finns så mycket man måste göra innan t ex. tjäna ihop tillräckligt mycket pengar och ha många cykelmil på benen. Men allt går bara man vill! :D


Skulle ni vilja utmana er själva genom att cykla till ett annat land? :D

En härlig bild som är tagen från när vi var i Grekland...


//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Jorge Avalos

Skulle vilja cykla ner till Italien, en vacker dag så :)

2011-06-13 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0