Angående tävlingen

Nu har jag bänkat mig framför tv:en med en data i famn. Ska köra kolla på tv samtidigt som man pluggar och bloggar metoden, väldigt smart ifall man vill hinna med många saker på loppet inom 1 timme haha Dock inte så fiffigt när man har koncentrations svårigheter. Brukar ni också köra den metoden? :D

Tänkte bara berätta att tävlingen jag har avslutas i helgen istället eftersom jag har fått in för få bidrag. Hoppas på att få in fler bidrag. Tävlingen går ut på att du ska tipsa om just din favoritfrukost så har du chansen att bli länkad. Den vinnande frukosten kommer jag även att smaka och bedöma, kul va? :D Så kom igen nu berätta för mig om just din favoritfrukost.



//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du vet mitt tips med fil och banan i osv. det är även mycket gott med blåbär :)

2011-04-30 @ 20:42:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0