sen frukostbloggning






Hann och har verkligen inte hunnit bloggat något idag. Imorse var det väldigt stressig eftersom att jag skulle cykla ut till praktiken och när jag kom hem har jag försökt komma igång med plugget. Plugget gick rätt bra i alla fall men det märks att det var ett tag sedan man pluggade eftersom hjärnan stod helt still. Men det kommer väl  så småningom ! :D Påbörjat i alla fall hästkunskapsuppgiften, gjort några mattetal och läst en bok : rätt nöjd faktiskt ! :D

Dagens frukost

Lingondavos och en god knäckebrödmacka med ägg, isbergssallad och ost. När jag gjorde lingondavosen blandade jag lite oilka musli och gryn jag hade hemma tillsammans med frusen banan och äppelbitar, rårörda lingon och ställde in den i kylen. Dagen efter alltså idag rostade jag mandelspån, rågflingor och stekte äpplen och hade på lingondavosen. Mumsig, mumsigt värre I promis! :D


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Helena

Shit vad gott det såg uT! !! Frukost är verkligen det bästa som finns!

2011-09-06 @ 11:14:38
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: frida

hur gör du när du fryser din frukt? när jag gör det blir det en stenhård klump och går inte att få isär...

2011-09-06 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0