Mycket att göra

God morgon på er ! :D

Idag blir det en rätt intensiv dag, har mycket att göra innan klocka 17.00 idag. Bland annat ska jag åka ut till ridskolan och prata lite ifall det finns platser kvar, plugga, träna, städa rummet och låna en bok. Så det gäller att inte ligga på latsidan idag eftersom att ALLT måste göras. Ikväll ska jag på kalas hos en kompis och där kommer det att bjudas på middag och fika, gotti ! :D

Dagens frukost bestod av kryddgröt och en äpplemacka. Gröten kokade jag med dinkelgröt, havregryn, fiberhavregryn, kardemumma och anis. Till gröten fick det bli frusen äppelkeso och en macka med brie, leverpastej, äpplen, dill och basilika. Så himla mätt och belåten, gud så gott det var :D

Jag hade svårt att välja 2 bilder så det fick bli en liten bildbomb haahah




Kommentarer
Postat av: Julia

Vad gott det ser ut!! ;)

2011-09-04 @ 16:11:17
URL: http://juliaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0