Hälsoboost

Oj, vad uppdateringen har varit dåligt! kanske dags att ta tag i det igen eller vad säger ni? :D
Åkta på en rakans förkylning som tog på krafterna och orken men nu är jag frisk som gått som och följde med mamma och kusin på zumba idag. Riktigt riktigt roliga säger jag bara! :D

Nu till något viktigt, en anledning till att uppdateringen legat i dvala är för att jag fixat lite med en ny blogg som nu är helt klar. Det känns som om jag har fastnat och inte kommer någon vart, det står liksom still även om besökarantalet ökar. Denna blogg ger inte mig något längre och därför har jag valt att gå vidare med en ny blogg. Jag kommer då att fortsätta att blogga om hälsa, tränings och kommer mata er med mängdvis av recept men den nya bloggen kommer även att innehålla mer personligt, tankar och åsikter och ni kommer även att få följa min vardag ännu mer. Kommer inte att följa någon speciell mall utan istället blogga om det jag känner för för stunden. Alla inlägg jag publicerar kommer att vara kvalité och inte kvantitet. Vill inte känna mig tvungen att blogga om vad jag t ex. åt till lunch varje dag osv. vilket det känns som jag är nu. Därför har jag nu startat bloggen hälsoboost! Tog evighet att komma på ett passande namn men tillslut kom detta namn upp i hjärnan och fastnade. Jag vill sprida inspiration, glädje och motivation vilket jag nu kan göra i den nya bloggen.

Jag hoppas verkligen att ni vill fortsätta följa mig på min nya blogg. Kommer att satsa som nämnt tidigare på kvalité rakt igenom. En förbättring av denna blogg och jag tror att ni kommer att gilla den.


BESÖK MIG PÅ HÄLSOBOOST ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är adressen då?

2011-09-12 @ 07:30:20
Postat av: Ida

Hur är hela adressen?

2011-09-12 @ 10:15:53
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: kajsa

länka till den nya bloggen eller?

2011-09-12 @ 18:02:21
Postat av: essay writing service

It's very important to develop this area. People can get better services there.

2011-12-12 @ 16:19:21
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0