Back to school

God morgon! :D

Inatt har jag verkligen haft sjukt svårt att sova. Klockan stod på 00.20 när jag gick och la mig och 05.30 när jag gick upp. När gick och la mig igår somnade jag inte förän vid 1 tiden alltså har jag endast sovit i 4,5 timme Vilket är alldeles för lite! Den senaste tiden har haft sjukt mycket problem med sömnen, sovit alldeles för lite. Men det ska jag försöka jobba med och få en rutiner när det gäller sovandet. Typ gå och lägga mig vid 10 igen istället för 11 som det brukar bli på vardagar.

Idag blir det förresten skola och tycker faktiskt det ska bli skönt. Om jag ska vara ärlig tycker om vardagar bättre än helger eftersom det är lättare att hålla sina rutiner. På helgen är det så lätta att slarva med allt såsom kost, sömn och träning. På vardagar är det lättare med allt, nån som håller med? :D


Nu måste jag fixa iordning mig men det dyker säkert upp ett par inlägg under dagen. Publicerade några inlägg igår som tråkigt nog inte kommit upp än. Så håll utskik !

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0