Hell yeah

Om jag har tränat idag? HELL YEAH ! :D

Kom precis hem från ett helt underbart träningspass som bestod av cykling i ett högt tempo och backträning. Kan säga det känns lite i benen nu eftersom jag tränade benen i ca 50 minuter, men vill gillar ! :D Värmde upp med ungefär 20 minuter cykling på 7:ans växel i ett högre tempo och tog i extra i uppförbackarna. Cykelturen var på 5 km och ledde till sandtaget där jag tränade backar. Tog 3 uppvärmningsbackar utan stopp för att sedan ta 3 lite brantare backar utan stopp. Det var faktiskt lite jobbigt kan jag säga men väldigt kul och gav verkligen den där ardenalinkicken jag älskar ! :D Sedan tog jag cykeln hem i samma tempo och växel som jag värmde upp på.

Riktigt styrkepass speciellt för benen blev det AND I LIKE IT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0