underbar tisdag

Tjenixen, pigga och glada en sån här fin tisdagsmorgon? :D

Här hos mig skiner solen och temperaturen visar redan på 7 grader. Tror nog att det kommer bli en jättefin dag, kanke jag hinner sola lite när jag kommer hem. Kanske kan plugga hästkunskap i en av våra solstolar?

Idag ska jag till skolan och tråka sedan ska jag hem och plugga för att sedan cykla ut till stallet. Så ser väll min dag ut, mycket plugg och cykling som vanligt. Hur ser eran dag ut? :D

Vad trevligt förresten att se att så många besökare återkommer varje dag för att läsa min blogg. Den kommer så fort det börja lugna ner sig  i skolan bli ännu bättre. Då kommer mer frukost och mellis recpept bland annat dyka upp mycket mer än vad det gör nu. Låter det bra? :D





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra helg då? :)

2011-05-24 @ 12:27:57
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Carolina

haha 7 grader är ju lite ju ;(

2011-05-24 @ 13:51:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0