today I was strong

Dagens träning beståd av cykelträning ofc as usually! Kan nästan säga att cykling är min vardagsmotion då jag cyklar jämt. Har cyklat sammanlagt 35 mil sen i slutet av mars.

Idag när jag kom hem från ridskolan efter ett hårt ridpass där jag tog ut mig till 110 % var jag ganska så trött och seg i kroppen. Så jag tog en liten återhämtning och käkade middag innan jag cyklade. Det var rätt jobbigt att ta sig från matbordet till cykeln men tillslut lyckade jag övertala mig att lyfta på arselt haha Det var verkligen väldigt uppfriskande att cykla, vädret var perfekt svalt att man blev full av energi.

Har det senaste tiden valt att pendla mellan en mellanväxel och 7:an eftersom jag inte orkat. Idag cyklade jag hela vägen hem och tillbaka, alltså 1 mil på 7:an även i mördarbacken i ett relativt hurtigt och friskt tempo. Kände också att jag orkade trampa på mer i ett längre period. Fett stolt! :D



Har man kanske fått lite benmuskler tro? ;D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0