sunday in sun




Just nu håller jag på pluggar lite. Snart klar med hästuppgiften och ska snart bege mig ut för lite frisk luft. Har inte varit ute på hela dagen trots att solen skiner men fastnade som vanlig med annat haahha

Idag ska jag och min familj till farmor och fira henne på mors dag sedan dra jag ut till ponnyn och rider. Ska passa på att vara hos honom så mycket som möjligt ett tag framöver. För idag ringde några som vill komma och provrida honom på söndag. Skulle inte förvåna mig om dem vill ha honom och då säljs han. Kommer gråta krokodiltårar den dagen han åker för då tar han hela mitt hjärta med sig. Min bästa vän kommer snart att lämna mig :( Ser i alla fall fram emot sommaren för då åker jag bort i en månad. Ska bli skönt att lämna allt här och börja om från scrasch när jag kommer tillbaka. Lättare att arbeta med sorgen om man är borta än hemma där alla minnen finns kvar.

//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0