På språng

Snart kommer min kompis och hämtar mig på moppen, vi ska nämligen ta en löprunda tillsammans nu på morgonen runt vallen. Är grymt taggad för löpning och speciellt då jag har roligt sällskap! :D Har inte träna med någon på jag vet inte hur länge så det ska bli super kul. Kommer förmodligen att dö eftersom träningsvärken jag fick efter onsdagens löpning är kvar, så om jag inte bloggar mer efter löprundan så vet ni varför haahah Nej då inte kommer jag att dö av lite löpning men det är rätt jobbigt att springa när man har träningsvärk och tidigt på morgonen.

Godmorgon förresten, hoppas ni sover gött ! :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: camilla

Oj de va tidigt ni skulle springa hihi :)fast själv har jag vart uppe sen 5.30:P lycka till iallafall :D



Ja förstår precis hur du menar, grejen är att jag verkligen inte är rädd att gå upp i vikt jag är bara rädd att helt tappa kontrollen och börja överäta en massa liksom :/ så att jag rusar upp:P men att ha stenkontroll gör ju bara att man mår sämre tycker jag? tog de lång tid innan du vågade släppa kontrollen helt? e de ngt du fortfarande inte klarar av att äta? hur ser en matdag ut för dig nu ungefär?:) säg till om de blir jobbigt med alla frågor :P

Ketchup hade jag också problem med förr xD allt somräknades som onödiga kalorier liksom som man egentligen inte behövde xD sjukt hur man tänkte verkligen :P

Många kramar

2011-05-28 @ 07:37:48
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: lovisa

sv: de tkr jame:d

2011-05-28 @ 09:13:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0