Just idag mår jag bra, just idag är jag GLAD!

Denna dag kan nog inte bli bättre. Fick veta otroligt roliga saker i skolan idag angående mina betyg. Gissa vad? :D

Om jag får MVG på nationella i Engelska får jag det i betyg, gör jag en komp. uppgift får jag MVG i samhäll och om jag gör 2 komp. uppgifter i NK kan få MVG i det med. Jäklars! Hur fan ska jag orka? Ska göra mitt bästa :D

Annars är denna dag helt perfekt. Solen skiner, pappa står ute och grillar kyckling och snart ska jag dra ut till stallet och ta en promis med ponnyn. Sen dra jag hem och pluggar. Vill verkligen ha MVG i samhäll så jag ska lägga ner mycket energi dem senaste dagarna med att börja och gör klart uppgiften. Ska be mamma hjälpa mig lite så att jag kan få MVG. Det skulle vara så himla kul ! :D

Hur går det för er i skolan? :D

Många glada gubbar i detta inlägg :D

//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0