Hoppning idag, wihooo


Sitter som förlamad just nu i soffan, är helt slut! Det var hoppträning för Lotta Björe i 1,5 timme idag som stod på schemat och det var jätte kul men grymt jobbigt. Vi fick jobba mycket med vår sits och att hitta den tunga sitspunkten. Vi tränad mycket att få hästarna runt inner skänkeln och att kunna öka och samla, mycket tekniskt idag. Sånt som jag gillar och hennes övningar gav det jag behövde för tillfället. Jobbade mycket benen och sätet och eftersom jag redan innan hade träningsvärk kan ni ju tänka er hur det känns i mina ben och mage nu haha Skulle inte förvåna mig ifall jag inte kan gå imorgon hahahah

Jag har inte haft så här kul på länge som jag hade idag, saknar verkligen hoppningen jätte mycket! Hoppar inte så ofta längre utan rider mest dressyr så jag är något ringrostig eller rättare sagt väldigt ringrostig. Men jag är nöjd idag eftersom jag hade en svår ponny och Lotta tycket det så bra ut :D

Lotta tyckte att jag hade starka ben och en jävlar anama haahah Det har man ju aldrig hört tidigare!? :D



Detta är jag min ponny när vi precis kommit igång efter hans skada men vi hann inte komma någon vart då han vart skadad igen tråkigt nog :(

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men du har inte fortfarande egen häst va? :/

2011-05-19 @ 19:06:39
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha jag har faktiskt ingen aning :) men det är kul att så många läser bloggen tycker jag :D förresten hur kan du se hur många de e som läser bloggen?:P haha!

Hur har du haft det idag?:D

2011-05-19 @ 19:34:39
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0