gårdagens övningar




igår tränad jag som sagt styrketräning och gjorde bland annat övningar som 90 grader, vanliga armhävningar, sit ups, planka, snea benlyft, vad lyft och triceps.

Mitt program såg ut så här:

30 situps
1 minut plankan
30 situps

15 triceps
15 vanliga armhävningar
15 triceps

30 snea benlyft
30 vadlyft
1 minut 90 grader

Jag kan lova er att detta program efter en löprunda var grymt jobbigt. Alla övningar kände verkligen otroligt mycket vilket bara är positivt för då vet jag ju att jag gör rätt och tränar rätt muskler. Idag har jag en smula träningsvärk vilket bara är gött ! :D




Snea benlyft som jag kallar det:






Benlyft. Ligg på sidan och gör små lyft uppåt – bra för utsida lår.




//SANDRA










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0