Dagens motion

Jag hade planerat att cykla till stallet idag och även ta backarna efter middagen. Men efter middagen frågar min mamma om det inte var bättre om jag stannade hemma och göra klart min samhälls komp. vilket var en jävligt smart idée. Hade hur mycket kvar som helst att göra på den och trodde att jag skulle behöva sitta till klockan 24.00 idag igen men effektiv som man är blev jag klar 20.20. Anledningen till att jag lyckade få den klar snabbare var för att jag enbart skrev och inte gjorde massor annat samtidigt som jag brukar göra haha

Så eftersom att solen stack fram efter dagens regn beslöt jag mig för att ta en liten motionsrunda på cykeln. Ingen direkt träning utan mer motion. Kände väldigt skönt att få komma ut, sträcka på benen, få frisk luft och rensa tankarna. Träning behöver inte alltid vara hårt och fullt ös medvetslös som mina träningar brukar vara.

Imorgon har jag bestämt mig för ifall vädret tillåter cykla till stallet och ta en sväng förbi backarna och tränar där en stund. Ni kan inte ana hur mycket jag längtar, älskar backträning! :D

Nu väntar en kesokaka på mig i ugnen som snart ska tas ut, hoppas jag lyckas. Jag kan avslöja att jag är expert på att misslyckas när det gäller bak av kakor. Håll tummarna! :D

Ha en skön kväll allesammans <3

//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0