Dagens kost och motion




Frukost:
Alpro soya yoghurt med paulins pumpafrön och quinoa musli. En fullkornsmacka med ost och ett glas apelsin juice

Lunch: Pyttipanna med stekt ägg

Mellanmål: Fullkornsmacka med ost och ett glas mjölk

Middag: Kycklinglår med bulgur

Motion: Backträning och cykling

Har varit sugen på att testa sandbackarna som vi har en 1 km från där min ponny står. Men det har liksom inte hunnits med men idag tog jag och cyklade dit. Backträning i sandbackar är jätte kul och bra teknik och muskelträning. Jag testade bara några lätta backar för att känna på hur det var- Svaret är mycket kul! :D
Även om jag bara testade några lätta kände jag direkt hur mycket musklerna jobbade. Backträning märkte jag krävs mycket mer teknik och styrka även vanlig löpning men är mycket roligare. Ska lätta lägga in 1-2 backträningspass i veckan. Bra träning inför loppen i sommar!

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0