backträning

Dagens träning bestod av cykling och backträning. Hade egentligen tänkt att enbart cykla idag men jag hade så mycket energi och kände mig jätte sugen på backträning så det fick bli det med.

Ikväll var det riktigt skönt och härligt att träna, precis så som det ska kännas. Vid backträningen hade tänkt springa upp för tre backar som sist men jag kunde inte låta bli att springa upp för en aningen brantare backe 2 gånger. Så sammalagt sprang i 5 sandbackar, jag lovar att det är jobbigare än vad man tror. Men det är grymt kul! Så om ni har några bra sandbackar där ni bor, utnyttja dem ! :D

Imorgon ställer jag av träningsskorna för 2 vilodagar eftersom jag inte är hemma. Eller imorgon är jag hemma men kommer hem sent och på lördag dra jag tillsammans med bästis, syrran, mamma och min  bästis mamma till Uppsala för shoppning. Ska bli jätte skoj! :D

 



//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0